EXPOSICIÓ

COSTA BRAVA. QUAN CADAQUÉS ERA UNA FESTA

Lloc: Museu de l'Empordà

#ExpoCostaBrava

Exposició del projecte “Costa Brava. La descoberta del paradís”, organitzada conjuntament amb el Museu d’Art de Girona, que paral·lelament presenta “La descoberta del paradís” (de l’11 d’abril a l’11 de setembre).

La Costa Brava, la costa de la província de Girona, ha estat l’escenari perfecte per a molts artistes que la van descobrir com un paradís verge on refugiar-se i on inspirar-se. La mostra amplia i aprofundeix en l’estudi i difusió d’un dels espais geogràfics on van confluir artistes molt diversos i on va desenvolupar una intensa i interessant activitat del segle XX: Cadaqués. La mostra es focalitza en Cadaqués, com a meca d’artistes vinguts d’arreu, en la nissaga dels Pichot (sense ells la història no la podríem escriure de la mateixa manera) i en la presència del pintor Eliseu Meifrèn, com a motors de desenvolupament d’aquest nucli artístic de la Costa Brava.

Exposició comissariada per Mariona Seguranyes

OBRES DESTACADES DE L’EXPOSICIÓ

EMPI. Utopies assolibles

6 de maig

Visita comentada amb la comissària

19 de maig

EMPI. Utopies assolibles

3 de juny

Hi ha elements amb lletra ampliada o ajuda òptica.

Espai accessible de forma autònoma.

Els gossos d’assistència hi són benvinguts.

Totes les activitats comptaran amb interpretació a la llengua de signes.