FAMILIART

L’artista ens ve a veure

Amb el propòsit de construir un museu amb una acció educativa global i transversal s’inicia una nova proposta d’activitats dirigida al públic familiar. FAMILIART. L’artista ens ve a veure és un cicle de tallers familiars per conèixer i treballar diferents disciplines artístiques. Què millor que fer-ho de la mà d’artistes de l’Empordà?

Preu: 5 €/infant
Les places són limitades. Inscripció obligatòria
Els pagaments s’hauran de realitzar a la recepció del Museu
Activitat recomanada a partir dels 7 anys

Foto de Maya Goded

ESCULTURA amb Eudald de Juana
Dissabte 18 de febrer, a les 17h

Inaugurem el cicle FAMILIART, l’artista ens ve a veure, amb la visita de l’escultor Empordanès Eudald de Juana. En aquest taller, grans i petits descobrirem com és el procés creatiu d’un escultor, observarem la realitat amb mirada d’artista, experimentarem amb el fang i crearem la nostra pròpia interpretació d’una escultura del museu.

@eudald_de_juana

Places exhaurides

FOTOGRAFIA amb Petra Vlasman
Dissabte 18 de març, a les 17 h

En aquest taller, la fotògrafa i mediadora artística Petra Vlasman, ens convidarà a fotografiar petits collages artístics en tres dimensions. Inspirats a partir de l’exposició de fotografies que veurem al museu crearem la nostra pròpia peça artística. Jugarem amb les imatges, els volums i les textures, per finalment acabar capturant la composició amb el nostre propi mòbil o càmera digital.

@vlasmanpetra

DANSA amb Georgina Avilés i Roger Fernández, d’Agitart
Dissabte 15 d’abril, a les 17 h

Georgina Avilés i Roger Fernández d’AGITART Coop. ens ofereixen un taller creatiu per a famílies que es nodreix de diferents disciplines com el moviment, el treball postural, la música, l’entrenament físic i l’expressió corporal. A través de diferents exercicis creatius, jocs i tasques en grup, es treballarà des de les capacitats naturals i primàries de l’individu, reforçant les interaccions entre familiars.
Cal portar roba còmoda.

@agitartfigueres

PINTURA amb Laia Bedós Bonaterra
Dissabte 20 de maig, a les 17 h

En aquest taller, adreçat a tota la família, descobrirem com és el procés creatiu de l’artista plàstica Laia Bedós Bonaterra, pintora ubicada a Llançà, que treballa teixint sinergies entre la pintura i l’educació emocional. La proposta pretén experimentar de forma directa amb el material pictòric, oferint diferents dinàmiques per explorar les nostres emocions. En aquest taller, tant els infants com els adults viureu una experiència creativa que ben segur us deixarà empremta. No cal saber pintar, la Laia us guiarà de manera intuïtiva des del joc. No us ho perdeu!
Cal portar roba còmoda i que es pugui embrutar.

www.bedosbonaterra.com
@bedosbonaterra_art.

FORMULARI DE RESERVA FAMILIART. L'ARTISTA ENS VE A VEURE

Vull fer inscripció en el taller o tallers següents:

ESCULTURA amb Eudald de Juana

18 febrer