30 d’abril

Visita comentada

Visita l’exposició “Tura Sanglas i Rosa Tharrats: un diàleg artístic” amb la comissària

Us convidem a fer una visita a l’exposició “Tura Sanglas i Rosa Tharrats: un diàleg artístic. Subjectivitat de la matèria, poètica de l’objecte” amb Laura Cornejo Brugués, comissària de la mostra.
Laura Cornejo és doctora en Història de l’art per la Universitat de Girona, comissària independent, docent i crític d’art. La seva carrera professional es desenvolupa entre Itàlia i Catalunya.
A més d’aquesta exposició, al Museu de l’Empordà, també ha comissariat la mostra “Eudald de Juana i la transgressió de la forma”.

Places limitades
Reserva obligatòria a infome@museuemporda.org o al telèfon 972 502 305

Visita l’exposició “Tura Sanglas i Rosa Tharrats: un diàleg artístic” amb les artistes

3 de maig