29 ABR - 11 SET

RAMON PICHOT EN EL RECORD

Lloc: Museu de l'Empordà

En el vintè aniversari de la mort de Ramon Pichot, el Museu de l’Empordà vol recordar l’obra del pintor figuerenc des del punt de vista més íntim, tot emmarcant-la dins la repercussió que va tenir en el panorama artístic de la seva època.
L’obra de Ramon Pichot se centra, essencialment, en dues temàtiques: figures femenines (entre elles persones properes) i paisatges, sobretot de Cadaqués. En el primer grup trobem retrats de familiars: la seva dona, les filles i els néts i, en alguns casos, models pintades tant en diferents llocs de Cadaqués com a l’estudi que va tenir prop de la Sagrada Família de Barcelona. En el segon grup d’obres s’inclouen paisatges de la població que va ser casa seva durant una gran part de la seva vida: Cadaqués. Un recull d’imatges tant del poble com de les nombroses platges i cales de la localitat que ajuden a poder-la conèixer des de diversos punts de vista.

OBRES DESTACADES DE L’EXPOSICIÓ