18 NOV - 5 FEB
2016 - 2017

NARCÍS ROGET. UNA VISIÓ INÈDITA DE L'EMPORDÀ

Lloc: Museu de l'Empordà

Exposició basada en el treball de recerca de l’any 2009 de Pol Vidal Prats, aleshores alumne de l’Institut Ramon Muntaner. El treball va rebre el IX Premi de Recerca Albert Comte, convocat anualment per l’Institut d’Estudis Empordanesos.
L’obra de Narcís Roget es basa en un recull de fotografies de diferents indrets de l’Empordà de principis del segle XX. Durant més d’un quart de segle, aquest cafeter aficionat a la fotografia recorreria els carrers, les places, les muntanyes i els rius del nostre territori immortalitzant moments, paisatges i persones. El conjunt d’aquestes fotografies ens permet construir una imatge general de com eren els costums, les tradicions, els paisatges i els pobles de l’Empordà d’aquesta època, i també ens aporta informació sobre el dia a dia de la gent humil i les celebracions i cerimònies en què s’estructurava la seva vida social.

OBRES DESTACADES DE L’EXPOSICIÓ