29 MAIG - 8 AGOST

JOVE CREACIÓ EUROPEA. BIENNAL D'ART CONTEMPORANI

Lloc: Sala d'exposicions l'Escorxador

En aquesta edició de la JCE, després de la deliberació el jurat s’han escollit vuit artistes que mostren els seus interessos conceptuals i imprimeixen una visió personal de la plàstica que s’està gestant al nostre territori. Eladio Aguilera, Marc Anglès, Judit Bou, Azahara Cerezo, Fabià Claramunt, Gabriel Llinàs, Melisa López i Tura Sanz presenten una visió oberta i transversal carregada de sensibilitat, recerca identitària, ironia, revisió històrica, noves tecnologies i crítica social, on el pas del temps i la memòria aporten valors a la recerca del seus propis espais interiors, on la ubicació inicial com a punt d´origen només influeix com a identitat emocional envers uns altres llocs mentals i geogràfics on poder trobar el seu propi llenguatge i oferir al món els seus paradisos creatius.
Aquests artistes catalans comparteixen espai expositiu amb els procedents de Dinamarca, França, Itàlia, Lituània, Romania i Portugal amb una ocasió única per contemplar art emergent europeu en un mateix espai.

Aquí podeu fullejar el catàleg de la mostra

OBRES DESTACADES DE L’EXPOSICIÓ

Hi ha elements amb lletra ampliada o ajuda òptica.

Espai accessible de forma autònoma.

Els gossos d’assistència hi són benvinguts.

Totes les activitats comptaran amb interpretació a la llengua de signes.