10 MAR - 5 ABR

EMPORDONESES: SMARTPHONES. 10 ANYS AMB NOSALTRES

Lloc: Casa Empordà

Exposició multidisciplinària celebrada a l’espai de la Casa Empordà que mostra un recull de diversos treballs i performances de diferents artistes.
Empordoneses és un projecte expositiu multidisciplinari que analitza, des de la creació contemporània, aspectes relacionats amb l’actualitat i que comissarien Pilar Ferrés i Enric Tubert.
El fil conductor temàtic d’aquest any és «Smartphones. 10 anys amb nosaltres» i inclou la participació artística de Mònica Quintana, Esther Martínez, Juanjo Viñuela, Marta Teixidor, Núria Pallisera, Monika Grygier, Fiona Morrison, Clara Gassiot, Pilar Farrés, Ramon Fort, Núria Surribas, Joan Casellas, Jordi Figueres, Yvone Heinert, Esther Julià, Cati Palou, Michelle Wilson, Irene Roe, Callahan Ruíz, Ester Marcos, Enric Bassegoda, Jacint Casademont, Àngel Rodríguez, M. Mercè Cuartiella, Isabel Guzmán, Jordi Casals, Lluis Bosch, Montserrat Seró i Abdon Jordà.