28 ABR - 4 NOV

ELS DALÍ DE FIGUERES. LA FAMÍLIA, L’EMPORDÀ I L’ART

Lloc: Museu de l'Empordà

Aquesta exposició, comissariada per la historiadora de l’art i doctora en Humanitats Mariona Seguranyes, recorre les vides dels familiars del figuerenc més universal a través de diversos materials i posa al descobert la complexitat dels Dalí i de les seves relacions.
L’exposició «Els Dalí de Figueres. La família, l’Empordà i l’art» teixeix la vida i l’obra d’un artista únic i sorprenent, la trajectòria del qual és impossible d’entendre sense conèixer les seves arrels, el seu entorn familiar, el seu paisatge. La relació amb el pare, Salvador Dalí Cusí, amb la mare, Felipa Domènech Ferrés, i amb la germana, Anna Maria Dalí. La mostra reconstrueix el relat de les vides dels personatges del seu entorn familiar a través d’obres d’art, manuscrits, documentació i fotografies, entre d’altres.

IMATGES DE L’EXPOSICIÓ