28 ABR - 18 JUN

BIENNALE DE LA JEUNE CRÉATION EUROPÉENNE (JCE)

Lloc: Museu de l'Empordà

Projecte biennal d’art contemporani transfronterer, impulsat per l’Ajuntament de Montrouge (França), que pretén posar en relleu artistes emergents i obrir una via de diàleg internacional a través de l’art i la creació.
Per escollir els representants de Catalunya, cada dos anys es convoca un concurs públic, el jurat del qual està format pels membres següents: Mario Pasqualotto, artista i comissari; Ricard Planas, director de la revista Bonart; Pep Montoya, artista; i Natàlia Chocarro, de la Fundació Vila Casas. Per formar part de la Biennal que està recorrent Europa i que ha arribat a la nostra ciutat la primavera d’aquest 2017 es van seleccionar 8 artistes per Figueres: Aïda Andrés Rodrigálvarez, Adrian Espinos Ferrero, Anna Ill Albà, Jennifer Owens, Esther Pi Gómez, Mònica Planas Castan, Ignasi Prat Altimira i Ines Schaikowski.

IMATGES DE L’EXPOSICIÓ