30 de desembre

Activitat familiar

Un Nadal del segle XXI. Activitat familiar

Amb aquesta activitat repensarem l’imaginari d’una de les festivitats populars més estimades: el Nadal. Què representa en Nadal? Què significa per a vosaltres? Quins valors atribuïu a aquest esdeveniment? D’on ve aquesta festivitat i què passaria si aquesta tradició naixés avui, en ple segle XXI?

Sovint, tot allò que és tradicional és acceptat i normalitzat com a part de les nostres vides. Així com no es pensa gaire en el sentit i l’origen de les frases fetes, tampoc li donem gaires voltes a moltes de les festes populars que tenim avui en dia. És per això que proposem un taller on poder reflexionar sobre el sentit que té per a nosaltres el Nadal i on poder inventar-nos unes festes que siguin ben propies de la nostra actualitat.

L’activitat consta de dues parts. La primera és una posada en comú del nostre imaginari. La segona: una revolució de l’imaginari tradicional.

Activitat recomanada a partir dels 6 anys.

Sala d'Exposicions l'Escorxador