6 de novembre

Activitat familiar

SOS Empordà. Activitat educativa familiar

Activitat educativa adaptada per a tota la família. Després de visitar l’exposició “Un estrany en el seu hàbitat. Empordoneses”, evitarem el col·lapse de la Terra a partir dels EBxEEC (Elements Bàsics per Evitar el Col·lapse). Però alerta, només es podrà evitar si ho fem en família!

Recomanada a partir dels 6 anys.
Activitat gratuïta.
Cal reserva prèvia:

Sala d'exposicions l'Escorxador
Visita l’exposició “Empordoneses. Un estrany en el seu hàbitat” amb els comissaris

19 de setembre

SOS Empordà. Activitat educativa familiar

9 d’octubre

Taula rodona i presentació del catàleg de “Empordoneses. Un estrany en el seu hàbitat”

14 d’octubre

23 d’octubre