16 març

Presentació del llibre “La cinta vermella” de Fèlix Fanés

Presentació a càrrec de Cristina Masanés, escriptora i periodista, del llibre “La cinta vermella” de Fèlix Fanés, periodista, crític de cine i professor
d’història de l’art a la Universitat Autònoma
de Barcelona.

Partint del supòsit que qualsevol situació expressa la naturalesa de qui la protagonitza, però també de la gent i del món que l’envolta, La cinta vermella posa el focus en el present i el passat de la vida de l’autor. A través de diversos fragments, que recullen una amalgama d’experiències –un film, una casa, un conflicte, una sensació, un somni, una conversa, un poema, una protesta, un viatge, una pintura, un àpat…–, el llibre avança a la recerca de la grandesa i del misteri del que anomenem vida quotidiana. Per descobrir, al final, la fragilitat del que som i el caràcter efímer d’una època i una generació.

Auditori del Museu de l'Empordà