18 de novembre

Visita comentada

Memòria construïda: arquitectura i futur als museus de Figueres

Es proposa un passejada per la memòria dels museus de Figueres. Un diàleg entre les memòries construïdes dels seus edificis i els museus que les habiten. Reflexionarem com les presències i absències, discontinuïtats i empremtes que conserven els edificis es reimaginen i projecten cap al futur a través dels seus espais museístics.

La visita finalitzarà amb la projecció del documental (32 minuts) Batter Sea Power Station: Selling an Icon, de Mark Saunders entorn a la transformació d’una central elèctrica de Londres en espai cultal, comercial i d’oci.

Activitat organitzada per l’Ajuntament de Figueres, la Fundació Gala-Salvador Dalí, el Museu del Joguet de Catalunya i el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, amb la col·laboració de Cineclub Diòptria.

Punt de trobada: Teatre-Museu Dalí